ציפוי ויניל לרכב

חברת טופ מדיה מתמחה בציפוי ויניל לרכב להגנה מפני שריטות כולל הגנת UV מפני השמש ולמראה חדש ומיוחד הנותן לרכב חיצוניות מרשימה, טופ מדיה הינה חברה מנוסה בעלת ותק של יותר מ 25 שנה בתחום שילוט רכבים, לחברה מחלקה גרפית הכוללת אנשי שירות וגרפיקאים יצירתיים ומנוסים, ומחלקת התקנות הכוללת אנשי התקנה ותיקים עם ניסיון הדבקה בכל סוגי הרכבים.

יתרונות ציפוי ויניל לרכב בטופ מדיה

ציפוי ויניל לרכב להגנת UV ומראה חדש לכל סוגי הרכבים

מעוניינים שנציג יחזור אליכם?

השאירו פרטים וניצור קשר תוך 24 שעות

מה זה ציפוי ויניל?

מדבקה גמישה המספקת מראה חדש לרכב והגנה מירבית

ציפוי ויניל עשוי מפלסטיק גמיש במיוחד המתאים להדבקה על הרכב באופן מלא או על חלקים ברכב, סוג הויניל בו עושים שימוש במדבקה לרכב הוא ויניל כלורי CH2=CHCl (אטום כלור הקשור לקבוצת ויניל). מחומר זה ניתן ליצור פולימר הקרוי פוליוויניל כלוריד (PVC), אחד מסוגי הפלסטיק הידועים ביותר.

יתרונות ציפוי ויניל לרכב

מעבר לעיצוב מרשים ציפוי ויניל שומר על חיצוניות הרכב

מדבקות ויניל מיוצרות במיוחד לרכבים, אופנועים, כלי שיט ועוד, המדבקות עמידות מפני שריטות ומכות קלות ומספקות הגנת UV מקרני השמש, המדבקות אטומות וגמישות ולכן הן מסתירות פגמים שיש בפח הרכב כמו פגמי צבע ומכות קלות, יתרון נוסף למדבקות ויניל לרכב הוא שניתו להסיר בקלות על ידי משיכה באופן מקצועי וחלק.

סוגי ציפוי ויניל לרכב

ציפוי ויניל גמיש לא רק בחומר אלא גם בעיצוב הרכב

ניתן לצפות את כל הרכב או רק חלקים ממנו בהתאמה אישית ולפי עיצוב שיוגדר מראש, ניתן לבחור צבע אחיד לכל הרכב או מדבקות מעוצבות עם פסים, צורות והדפסה על כל המדבקה, אם בחרתם בציפוי ויניל לרכב בחלקים שונים תוכלו לבחור מספר צבעים וליצור מראה ייחודי ומרשים לרכב שלכם.

גלריית עבודות