מדבקות לרכב – מדבקות על גבי רכבים משדרגים את הרכב

מדבקה של רימקס

מידי יום אנו נתקלים בתדירות גבוהה במכוניות עם מדבקות שמשמשות לצרכים שונים, מדבקות לרכב יכולות לשמש לפרסום, שיווק או מבצע ממוקד, מדבקות לרכב יכולות לספק גם מראה ויזואלי מרשים יותר או לצורך הסתרה של סימן או כיתוב לא רצוי.

מדבקות משדרגות את הרכב מבחינה חיצונית ואפשר להשיג מהן יותר מבחינה שיווקית אם רק נבחר את המדבקות הנכונות ונדע איך להשתמש איתן, לשם כך ישנן חברות שמספקות לא רק מדבקות לרכבים אלא גם יעוץ מקצועי על פי סוג הרכב ותחום הפרסום המתבקש.

חשוב לדעת, שישנן מספר סוגי מדבקות לרכב שחלקן מיועדות לפרסום וחלקן מיועדות לאיטום, בכל המדבקות לרכב יש דרגות דבק שונות שנבחרות על פי מטרת ההדבקה, לפרסום על גבי הרכב נבחר מדבקות קריסטל לרכב חזקות הנשארות לאורך זמן ועמידות בתנאי חוץ. כמו כן, ניתן לבחור מדבקות אטומות או מדבקות שקופות לצרכים אחרים ומדבקות רשת שנראות רק מחוץ לרכב, ישנן מדבקות לרכבים זמניות שניתן להסיר אותן ולהדביק שוב ושוב.

טופ מדיה מתמחה בהדפסת מדבקות לרכבים בסוגים השונים וכן בהתאמתן לצרכים המתבקשים, טופ מדיה מספקת יעוץ מוקדם שניתן ללא עלות ומקדים את פעולת עיטוף הרכב או הדבקת המדבקה, עיטוף רכבים – פעולת הדבקת מדבקות לרכב בעצם מהווה עיטוף לצבע המקורי ויוצרת רכב מרשים חיצונית, ניתן לבצע עיטוף רכבים גם באופן חלקי.

מדבקות לרכבים של טופ מדיה מאפשר לכם להזמין יעוץ ועזרה בבחירת סוג מדבקה לרכב ואופן העיטוף וההדבקה בתנאים נוחים ובאיכות חסרת תקדים. פנו אלינו עוד היום למידע נוסף ולהזמנות בטלפון 050-4555427.

מומלץ לקרוא גם